سپاهان موزیک

ساخت وبلاگ
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 539 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 8:35

 موسسه حرف آخر در سال 1390 توسط استاد عبدالرضا منتظری تاسیس شده است. استاد منتظری با هدف ارائه پکیج‌های آموزشی با سبک کاملا متفاوت و جدید این موسسه را گسترش داد. پکیج‌های آموزشی حرف آخر با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی و تکنولوژی‌های نوین، داوطلبان را برای کنکور آماده می‌کند. سبک آموزشی این موسسه برای اولین بار در ایران توسط مدرسان حرف آخر اجرا شد و نتایج آن باورنکردنی است.

داوطلبان و دانش‌‌آموزان زیادی با استفاده از محصولات نظام جدید حرف آخر رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی در کنکور کسب کردند. همین موضوع موجب محبوبیت بیش از حد حرف آخر کابین داوطلبان شده است. در واقع می‌توان گفت بهترین روش تبلیغ پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر، داوطلبان هستند. داوطلبان پس از مشاهده پکیج‌های آموزشی حرف آخر، دی وی دی‌ها را به سایر دانش‌آموزان معرفی می‌کنند. اما چرا حرف آخر؟ چرا داوطلبان زیادی از این پکیج‌ها استفاده می‌کنند؟

آموزش با استفاده از تصاویر و انیمیشن

موسسه حرف آخر یک تحول بزرگ در زمنیه آموزشی کشور ایجاد کرده است. دلیل این تحول نیز بسیار واضح و روشن است؛ استفاده از انیمیشن و تصاویر در آموزش مفاهیم. تمامی پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر به صورت تصویرسازی و شهودی‌سازی تدریس می‌شوند. سیستم آموزشی کشور بیشتر بر آموزش مطالب در نیم کره چپ تمرکز دارد. همین موضوع موجب می‌شود که داوطلبان مفاهیم را یاد نگیرند و مطالب در حافظه آن‌ها ثبت نشود.

موسسه حرف آخر با استفاده از تصاویر و انیمیشن موجب می‌شود که مطالب در حافظه بلندمدت داوطلبان ثبت شود. نیم کره راست مغز می‌تواند مطالب را برای یک مدت طولانی ثبت کند. پکیج‌های آموزشی حرف آخر نیز از همین روش استفاده می‌کند تا داوطلبان همه مطالب را در ذهن خود ثبت کنند. داوطلبان برای تمامی دروس عمومی و تخصصی از پکیج‌های تصویری استفاده می‌کنند و مطالب تا روز کنکور در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند.

استفاده از الگو های خاص

مدارس و سایر موسسات آموزشی از تکنیک‌های خاصی برای فرمول‌ها استفاده می‌کنند. داوطلبان باید برای هر فرمول یک تکنیک خاص بدانند و این بدین معنی است که داوطلبان باید برای هر درس 100 تکنیک مختلف حفظ کند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان در آزمون کنکور تمامی تکنیک‌ها را فراموش کنند. به نظر شما این موضوع طبیعی نیست که مغز ما 1000 تکنیک و فرمول را فراموش کند؟

موسسه حرف آخر برای این موضوع یک راه‌حل مناسب ارائه می‌دهد. حرف آخر از الگوهای خاص برای تمامی دروس عمومی و تخصصی استفاده می‌کند. اما الگو چیست؟ داوطلبان با استفاده از یک الگو می‌توانند 50 درصد سوالات یک درس را حل کنند. به طور مثال، حرف آخر برای دین و زندگی نظام جدید از 14 الگو استفاده می‌کند. این 14 الگو تمامی مفاهیم، آیات، روایات و ... دین و زندگی کنکور را شامل‌ می‌شود.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/13990930000614/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 583 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 8:27

اگر در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کنید، بدین معنی است که باید در مدیریت فضای موجود، هوشمندانه عمل کنید. یکی از اسبابی که به کمبود فضا، کمک شایانی می‌کند، مبل تاشو یک نفره است. همانطور که از نام آن مشخص است، مبل تک نفره تختخواب شو ، فضایی برای استراحت روزانۀ شما را فراهم می‌کند و به عنوان یک کاناپه تختخواب شو یک نفره اضافی هنگام شب نیز، کارآمد است. که همین امر، تخت خواب مبلی یک نفره را به وسیله‌ای چندمنظوره تبدیل می‌کند.

مدل مبل تک نفره تختخواب شو

در طول چند سال اخیر، محبوبیت این نوع از اساسیه، افزایش یافته است. در حال حاضر، مبل تک نفره تخت شو ، در شکل‌ها، اندازه‌ها، جنس‌ها و قیمت‌های گوناگون، تولید می‌شوند. اما چه مدل کاناپه تخت شو یک نفره ، برای شما مناسب است؟

استفادۀ اولیه

هدف اصلی شما از خرید مبل یکنفره تختخواب شو ، چیست؟ اگر می‌خواهید از آن، قالبا به عنوان مبل استفاده کنید، به یک تخت تاشو یک نفره مبلی نیاز دارید که فشار روی کمر شما را کاهش داده و در عین حال، زیر وزن شما، زیادی فرو نرود. یکی از انتخاب‌های مناسب، تخت مبل شو یک نفره با نشیمن فومی است.
اما اگر هدف اصلی شما از خرید تخت مبل شو یک نفره ، خوابیدن و پذیرایی از مهمانان است، باید مدلی را انتخاب کنید که توانایی تحمل وزن بسیاری را داشته باشد. معمولا تشک‌های فنری کارساز هستند اما اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید، مموری فوم، پیشنهاد ما به شما است.

محل قرارگیری

همیشه به اتاق موردنظر برای قرارگیری مبل تخت خواب شو یک نفره ، توجه داشته باشید. زیبایی و ابعاد فیزیکی محصول، تحت تأثیر این فاکتورها قرار می‌گیرند. یک مبل نشیمن هال و پذیرایی، باید از نظر بصری، زیبا و در عین حال، راحت باشد. با سبکی هماهنگ با دیگر اسباب خانه.
اگر فضای موردنظر شما کمی کوچک است، بهتر است مبلی را انتخاب کنید که فضای زیادی را اشغال نکند.

اندازۀ مبل تخت شو یک نفره

اندازۀ مبل تختخوب شو موردنیاز خود را در نظر بگیرید. قرار است چه کسی بیشتر از آن استفاده کند و چه انتظاراتی از یک تخت معمولی دارند؟ آیا معمولا مهمانان شما زوج هستند؟ آیا می‌خواهید آن را در اتاقی مجزا برای پسر یا دختر قدبلندتر خود قرار دهید؟ در اینصورت بهتر است از یک مبل تختخواب شو دو نفره استفاده کنید.

منبع : https://yun.ir/iidfo1

 

 

 

 

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 565 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 9:08

کسب درآمد

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

تدریس و پشتیبانی : استودیو طراحی سالار پورایمانی

 

من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 
کسب درآمد
 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

قدم اول

عضویت در باشگاه

 
کسب درامد

قدم دوم

مشاهده آموزش ها

 
کسب درآمد

قدم سوم

ارسال فایل های طراحی شده

 
کسب درآمد

قدم چهارم

دریافت پول در ایران

 
کسب درآمد

مدرس : سالار پورایمانی

سالار پورایمانی مدرس طراحی جواهرات
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 569 تاريخ : جمعه 3 بهمن 1399 ساعت: 8:07

از کجا دستگاه لیزر دایود الکس را تهیه کنیم

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله شاید بر آن شدید که از دستگاه لیزر دایود الکس استفاده کرده و از مزایای آن بهره ببرید. در وهله‌ی اول باید عرض کنیم که این دستگاه را باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید، چرا که عرضه‌ی دستگاه‌های تقلبی در بازار رو به افزایش شدیدی است و قیمت دستگاه لیزر دایود الکس را بسیار گران تر از فروشگاه های معتبر اعلام میکنند.

ما به شما عزیزان استفاده از خدمات تیم تخصصی طاهر تاج مادر را پیشنهاد می‌کنیم. این تیم متخصص با دارا بودن افراد با تجربه و شناخت کافی نسبت به کلیه دستگاه‌های لیزر مو می‌توانند خدمات مناسبی در این زمینه به شما ارائه دهند.

همچنین در نظر بگیرید که شرکت طاهر تاج مادر به غیر از دستگاه لیزر دایود الکس از یک‌سری دستگاه‌های دیگر قدرتمند در این باره رونمایی کرده است که می‌توانید اطلاعات همه آنها را در سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید. توصیه می‌کنیم برای مشاهده این اطلاعات و همچنین برقراری تماس با مشاوران این تیم به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

راه‌های ارتباطی موجود در این سایت می‌تواند بدون کمترین دردسری شما را آماده‌ی یک مشاوره تلفنی کاملاً رایگان در خصوص اطلاعات انواع دستگاه‌های لیزر و همچنین چگونگی خرید آنها کند.

کاربرد لیزر الکس دایود

  1. جوان‌سازی پوست و موزدایی
  2. درمان مؤثر ضایعات مربوط به رنگدانه ­ها
  3. درمان مؤثر ضایعات عروقی

ویژگی های لیزر الکس دایود

  • قدرت ۳۰۰ میلی متری را دریافت می کند و خروجی پایدار را با فرکانس بالا تامین می کند در نتیجه ثبات بالا، طول عمر طولانی و نتیجه درمان عالی دارد
  • پروب ها با ماژول نیمه هادی سرد می شود و می تواند محل مداوا را به طور کامل خنک نگه دارد
  • کاربرد ساده لیزر با استفاده از فیبرهای نوری هوشمند
  • قابلیت تنظیم نقطه بین ۳ تا ۱۰ میلی متر
  • از صدمه رساندن به اپیدرم محافظت می کند
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 703 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 11:03

انواع روش های اخذ اقامت در ترکیه

برای اخذ اقامت ترکیه قوانین شفافی وجود دارد. در قانون اتباع خارجی و حمایت های بین المللی به شماره 6458 ، 6 نوع اجازه اقامت برای اتباع خارجی در ترکیه ذکر شده است. در زیر به این ۶ مورد به اختصار اشاره شده است:

1. اجازه اقامت کوتاه مدت در ترکیه برای حداکثر یک سال

۲. اجازه اقامت خانوادگی در ترکیه

3. اجازه اقامت دانشجویی که بر طبق دوره تحصیلی اعطا می شود

۴.اجازه اقامت طولانی مدت اعطا شده بدون محدودیت زمانی

5. اجازه اقامت بشردوستانه برای حداکثر یک سال

6. اجازه اقامت برای قربانیان قاچاق انسان که در ابتدا به مدت 30 روز داده شده و مدت کل آنها نمی تواند بیش از سه سال یا بیشتر باشد و می توانند در یک زمان حداکثر به مدت شش ماه تمدید شوند.

اخذ اقامت بلند مدت در ترکیه

دریافت اقامت بلند مدت در ترکیه در واقع مجوز مدت اقامت بدون وقفه در ترکیه می باشد. فردی که در طی ۸ سال گذشته در خاک ترکیه به صورت قانونی اقامت داشته است و البته که در طی این مدت از کمک های دولتی استفاده نکرده باشد، منبع کافی و منظمی از درآمد وجود داشته باشد و همچنین فرد و اعضای خانواده او دارای بیمه درمانی معتبر باشد می تواند برای اقامت دایم ترکیه اقدام نماید.

در این بین کسی که برای تحصیل در ترکیه حضور داشته باشند نیمی از مدت زمان اقامت دانشجویی بر اساس ماده 38 شماره 6458 قانون اتباع خارجی و حمایت بین المللی به عنوان سابقه اقامت به حساب می آید.  اتباع خارجی که دارای اجازه اقامت طولانی مدت هستند  موظفند خدمت سربازی را انجام دهند ، انتخاب و انتخاب شوند ، وارد اداره های دولتی شوند و از حقوق تأمین اجتماعی برخوردار باشند.

اجازه اقامت کوتاه مدت در ترکیه

اخذ اقامت یکساله ترکیه را می توانید به راحتی به دست بیاورید. اگر شما جزء افرادی می باشید که به کشور ترکیه تردد دارید و یا بیش از ۹۰ روز در ترکیه می خواهید اقامت داشته باشید می توانید اقدام به اخذ اقامت یکساله ترکیه نمایید. این اقامت می تواند یکی از ارزانترین روش های اقامت در ترکیه باشد. البته لازم به ذکر است اقامت یکساله ترکیه به اقامت توریستی ترکیه نیز معروف است.

در این روش شما می بایستی جایی را اجاره کنید و اجاره نامه شما در دفتر اسناد رسمی تایید شود سپس مدارک لازم برای وقت راندوو را باید آماده کنید. مدارکی به مانند بیمه درمانی، واریز هزینه های ادراه مهاجرت و … .

در زمان وقت راندوو باید در اداره مهاجرت حضور داشته باشید و در صورتی که پرونده شما کامل باشد حداکثر ظرف 90 روز کیملیک شما صادر خواهد گردید و شما خواهید توانست 1 سال در ترکیه بدون محدودیت حضور داشته باشید.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 477 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 21:58

سوئیفت چیست؟

سوئیفت (Swift) زبان برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن های سیستم عامل گوشی های تلفن همراه اپل یعنی ios می باشد. سوئیفت در سال 2014 معرفی شد و از آن زمان تا به امروز نسخه های جدیدتری از این زبان برنامه نویسی منتشر شده است که معمولا آپدیت های نسبتا قابل توجهی دارند. سوئیفت بر مبنای دو زبان های برنامه نویسی سی (C) و آبجکتیو سی (Objective C) می باشد ، به این صورت که بهترین ویژگی های دو زبان برنامه نویسی یاد شده را به همراه خود دارد. با استفاده از سوئیفت می توانید انواع برنامه های مختلف را بر روی سیستم عامل ios اجرا و تست کنید.

ویژگی های زبان برنامه نویسی سوئیفت

  • از سوئیفت معمولا به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای سیستم عامل ios یاد می شود.
  • این زبان برنامه نویسی از الگوهای برنامه نویسی امن استفاده می کند و همچنین این قابلیت را به توسعه دهنده می دهد تا بتواند به راحتی الگوهای مختلف را پیاده سازی کند.
  • ارائه ویژگی های مدرن و برتر برنامه نویسی
  • ارائه سینتکس مشابه آبجکتیو سی (Objective C)
  • دسترسی به انواع فریم ورک های مختلف برای راحتی و سهولت بیشتر تولید و توسعه برنامه های ios
  • سوئیفت بسیاری از عملکردهای مختلف را مدیریت می کند و در واقع برخی از عملکردهای مختلف را بر عهده برنامه نویس نمی گذارد !
  • پشتیبانی از قابلیت کدنویسی به صورت شئ گرایی

با توجه به این ویژگی ها و سایر ویژگی هایی که زبان برنامه نویسی سوئیفت ارائه می کند ، می توان به راحتی برنامه های مختلف در زمینه های مختلف طراحی و توسعه داد و همچنین کدنویسی با استفاده از زبان برنامه نویسی سوئیفت بسیار لذت بخش خواهد بود. از زمان ساخت گوشی های اپل ، نزدیک به چندین سال بعد این زبان برنامه نویسی راهی بازار شد و تقریبا تا مدت ها ، توسعه دهندگان برای توسعه اپلیکیشن های ios دچار مشکلات و چالش های مختلفی بودند اما با ارائه نسخه کاملی از سوئیفت به بازار این مشکل رفع شد و در حال حاضر توسعه دهندگان می توانند به راحتی از قابلیت ها و ویژگی های سوئیفت بهره مند شوند.

سوئیفت در حال حاضر به عنوان اصلی ترین زبان برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن های گوشی های اپل و در واقع سیستم عامل ios می باشد. اگر به دنبال تولید و توسعه اپلیکیشن های ios برای کسب و کار خود هستید ، متخصصان شرکت سپنته می توانند با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن اپلیکیشن های ios کسب و کار شما را توسعه دهند.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 472 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:31

با مزایای تلویزیون‌های خمیده ال‌جی آشنا شوید!

پنل‌های خمیده LG OLED، با کاستن از میزان ضخامت تلویزیون سبب افزایش زیبایی آن می‌شوند: این تلویزیون‌ها با ضخامتی چهار میلی‌متری تنها حاشیه‌ای یازده میلی‌متری در هر طرف پنل دارند. وزن تلویزیون‌های خمیده OLED LG نسبت به تمامی همتایان خود کمتر بوده و این محصول تعریفی نو از مفاهیم باریک بودن و سبک بودن عرضه می‌کند و در واقع قیمت تلویزیون ال جی نیز مدنظر است.

با معرفی فناوری رویایی صفحه نمایش‌های LG که تجربه بی‌نظیری از سیستم‌های سینمای خانگی را تضمین می‌کند، امسال به نقطه ای مهم در تاریخچه صنعت تلویزیون تبدیل شد. این فناوری که توسط رسانه‌ها با عباراتی چون «رنگ‌های شگفت‌انگیز» و «نوآوری بی‌بدیل» توصیف شده است، یکی از دستاوردهای خلاقانه LG Display محسوب می‌شود که از زمان عرضه توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است. نخستین تلویزیون خمیده‌ای که از فناوری OLED  بهره می‌گرفت، در کره جنوبی عرضه شده و چند ماه بعد در اروپا و ایالات متحده نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. انتظار می‌رود این محصول به زودی در دیگر نقاط جهان نیز ارائه شود.


LG Display برای تولید این تلویزیون‌ها از فناوری WRGB OLED که شامل برد اصلی Oxide TFT و معماری WRGB بوده و از نظر فنی راهکاری بهینه برای پنل های OLED بزرگ به شمار می‌رود، بهره می‌گیرد. با استفاده از طراحی انحناوار OLED ها، پنل‌های خارق‌العاده و شاهکاری تولید می‌شوند که نه تنها از نظر زیبایی خیره‌کننده بوده، بلکه تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای تلویزیون را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.
پنل‌های خمیده LG OLED، با کاستن از میزان ضخامت تلویزیون سبب افزایش زیبایی آن می‌شوند: این تلویزیون‌ها با ضخامتی چهار میلی‌متری تنها حاشیه‌ای یازده میلی‌متری در هر طرف پنل دارند. وزن تلویزیون‌های خمیده OLED LG نسبت به تمامی همتایان خود کمتر بوده و این محصول تعریفی نو از مفاهیم باریک بودن و سبک بودن عرضه می‌کند.

 

در همین حال، پنل‌های OLED خمیده LG تصاویری باکیفیت عرضه کرده و رنگ‌هایی طبیعی و زنده را با استفاده از ۸٫۳ میلیون ساب پیکسل (دو میلیون بیشتر از ساب پیکسل‌های پنل‌های رقبا در کنار ساب پیکسل‌های سفید رنگ) ، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زمان پاسخدهی پنل هم کمتر از ۰٫۰۰۱ میلی ثانیه بوده و بنابراین پنل ۵۰۰۰ بار نسبت به LCDها سریع‌تر عمل می‌کند.
علاوه بر این‌ها، تلویزیون‌های OLED خمیده LG با وجود توانایی فوق‌العاده خود در تولید رنگ‌های طیف مشکی قادر است به خوبی رنگ‌های مشکی تیره و عمیق را به نمایش در آورده و درخشندگی بی نهایت و بهینه ای را ارائه کند. در واقع، توانایی پنل در نمایش رنگ‌های طیف مشکی کیفیت تصویری بی‌رقیب را با ارائه تصاویری شفاف و واضح برای تلویزیون به ارمغان آورده و حتی مشاهده یک تار مو را نیز به سادگی امکان پذیر می‌سازد.

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 437 تاريخ : دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 8:46

اهميت خرید فالوور اينستاگرام و چرا خريد آن سود آور است؟

اينستاگرام گردش و سير در تصاوير اشتراکی است و يک سيستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. اين شبکه اجتماعی همچنين به صاحبان مشاغل فرصت تبليغ محصولات و سرويس هايشان را ميدهد.
 
استفاده از اينستاگرام برای تبليغ تجارت شما خيلی به صرفه و آسان است.

به عنوان مثال شما ميتوانيد تصاوير مشتريانی که از خرید و استفاده از سرويس و يا محصولات شما راضی هستند را پست کنيد تا برند خود را تبليغ کنيد. برای اينکه به افراد زيادی توسط اينستاگرام برسيد داشتن فالوور خيلی حياتی است.


شما نميتوانيد اهميت داشتن فالوور را ناديده بگيريد، هر چقدر شما فالوور بيشتر داشته باشيد شدت تبليغات شما بيشتر خواهد شد.

 

فالوور فالوور های اينستاگرام,تبلیغ در اینستاگرام,فالوور اينستاگرام

وقتی شما فالوور اينستاگرام ميخريد شما فالوور های خود را سريع افزايش ميدهيد

 

خوب آيا اينستاگرام واقعا مهم است؟
بله- اگر شما از اينستاگرام به درستی استفاده کنيد به موفقیت در تجارت شما کمک ميشود.و ميتواند به شما کمک کند تا مشتريان بيشتری را به تجارت خود سوق دهيد و شهرت شرکت خود را ميان در ميان مشتريان افزايش دهيد.


خيلی از تجارت ها موفقيت های بسياری را از اکانت اينستاگرام خود مشاهده ميکنند.


شما نيز ميتوانيد افزايش و رشد چشم گيری از طريق شبکه اجتماعی دريافت کنيد.
 
شما ميتوانيد فالوور های زيادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن ديگران- پست کردن تصاوير زيبا به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زير عکس ديگران و تگ کردن عکس ها به دست بياوريد.
 
اين استراتژی ها به شما کمک ميکند تا فالوور خود را افزايش دهيد ولی اين روش ها به آرامی تعداد فالوور های شما را افزايش ميدهند.
 
شما ممکن است به هدفتان برای رسيدن به تعداد خيلی زياد از فالوور در يک بازه زمانی نرسيده باشید.


بهترين استراتژی که شما ميتوانيد از آن بهره برداری کنيد تا تعداد فالوور های زيادی را داشته باشيد خريد فالوور ميباشد.


صرف نظر از اينکه شما به تازگی اکانت اينستاگرام خود را ساخته ايد يا تعداد کمی فالوور داريد اين بهترين استراتژی خواهد بود. تعداد فالووری که شما خريداری ميکنيد به شما کمک ميکند تا محبوبيت خود را در اينستاگرام افزايش دهيد.
 
مردم زمانی که ميبينند شما فالور های زيادی داريد ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببينند چه چيزی در مورد عکس های شما جالب است.
 
وقتی شما فالوور اينستاگرام ميخريد شما فالوور های خود را سريع افزايش ميدهيد.
 
محدوديتی در خريد تعداد فالوور های اينستاگرام وجود ندارد،بعضی از پکيج های خريد فالوور به تعداد فالوور 100 تا ايی و بعضی از پکيج های خريد فالوور 1000 تايی ارائه ميشود.
اين بدان معناست که با توجه به بودجه شما پکيج های مختلفی موجود ميباشد.
 
زمان خريد فالوور دقت کنيد که از جايی معتبر و شناخته شده خريد کنيد.

 پیشنهاد ما خرید فالوور واقعی از سایت گلد فالوور است.

منبع : بیتوته

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 287 تاريخ : 27 فروردين 1399 ساعت: 8:26

ایزوگام معمولا به صورت رول شده و عرض ۱ متر در ۱۰ متر تولید و عرضه می شود و میتوان گفت از نظر ظاهری هر رول ایزوگام تولیدی از برندهای مختلف با یکدیگر مشابه می باشند و تنها از نظر مشخصه های کیفی و قیمت با یکدیگر تفاوت های جزئی دارند. برای مشاهده دقیق قیمت رول ایزوگام به سایت izogamco.com مراجعه کنید.

مشخصات رول ایزوگام

برخی از مشخصات فنی رول های ایزوگام موجود در بازار به شرح زیر می باشد

مقدارمشخصه
۱ متر در ۱۰ مترابعاد هر رول ایزوگام
حدود ۴۰ کیلوگرموزن هر رول ایزوگام
از ۲ تا ۴ میلی متر – ولی ایزوگام استاندارد ۴ میلی مترضخامت ایزوگام
۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم بر ۵۰ سانتی مترمقاومت کششی طولی
۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم بر ۵۰ سانتی مترمقاومت کششی عرضی
۹ تا ۱۰ کیلوگرممقاومت پارگی طولی
۴ تا ۵ کیلوگرممقاومت پارگی عرضی
حدود ۱ درصدجذب آب و کاهش وزن
تا منفی ۱۰ درجه سانتی گرادقابلیت انعطاف در سرما
حدود ۹ درصدافزایش نسبی عرض
حدود ۱۵ درصدافزایش نسبی طول
۱۰۰تاب کششی اتصالات انتهایی
۱۰ درجهمقاومت در برابر اشعه فرابنفش
۱ مترپایداری ابعاد در برابر حرارت
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 404 تاريخ : پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 8:26

گاز اکسیژن چیست

حیاتی ترین عنصر روی زمین گاز اکسیژن چگونه تولید میشود ؟ جو کره ی زمین همیشه آکنده از اکسیژن حیات بخش نبوده است. زمانی در جو زمین، مخلوطی از گاز کربن دی اکسید و گاز های دیگر وجود داشته اندو جوی شبیه به مریخ یا زهره داشته است.

اکثریت بر این باورند که ظهور و پیدایش گیاهان باعث شد طی فرآیند فوتوسنتز گاز اکسیژن بیشتر تولید شود. اما این پیشنهاد نیز وجود دارد که تولید اکسیژن از گاز کربن دی اکسید به وسیله نور فرا بنفش رخ داده است. فیتوپلانکتون هایی که در اقیانوس ها زندگی می کنند نیز طی فرآیند فوتوسنتز اکسیژن زیادی را آزاد می کنند.

گاز اکسیژن بی رنگ و بی بو است و در حالت مایع و جامد اکسیژن رنگ آبی کمرنگی دارد و در هر دوحالت مایع و جامد دارای خاصیت پارا مغناطیس است. اکسیژن مایع را معمولاً با عمل تقطیر جزئی از هوای مایع به دست می آورند.

درصد اکسیژن در هوا

ما هوایی را تنفس می کنیم که در آن 21% اکسیژن وجود دارد. آیا تصور می کنید تنفس اکسیژن خالص می تواند مفید باشد ؟ اگر چنین تصوری دارید باید بدانید که اکسیژن خالص نه تنها مفید نیست بلکه مضر هم هست.  اکسیژن خالص سمی است و می تواند باعث کاهش بینایی، تشنج و اغما شود.

کاربرد های گاز اکسیژن

از گاز اکسیژن به عنوان اکسید کننده در موشک ها استفاده می شود. اکسیژن در ترکیب با گاز هلیوم با نام تجاری هلیوکس (heliox) به عنوان کپسول تنفسی برای غواصان و بیماران تنفسی به کار می رود. از گاز اکسیژن در جوشکاری، در ساخت فولاد، در تولید متانول، در سیمان سازی و تولید سرامیک و همچنین در سفید کردن خمیر کاغذ در صنعت کاغذ سازی استفاده می شود. تصفیه آب و فاضلاب با اکسیژن، تولید اتیلن اکساید و دستگاههای شناسایی و انالیز مواد نیز از دیگر کاربرد های گاز اکسیژن هستند.

ایمنی کپسول گاز اکسیژن

گاز اکسیژن به تنهایی خطر زا نیست. اما در صورتی که در کنار مواد آتش زا قرار بگیرد از آن جهت که یکی از مواد حیاتی برای شعله های آتش وجود اکسیژن است می تواند بسیار خطرناک باشد و مانع از مهار آتش شود.

تولید گاز اکسیژن

شاید بتوان گفت اکسیژن فراوانترین عنصر پوسته ی زمین است. زیرا به جز اکسیژن موجود در هوا که ترکیب دوتایی از اتم اکسیژن و یا به صورت ترکیب سه تایی اتم اکسیژن است، این اتم در ترکیب با بسیاری از عناصر دیگر در سطح زمین و در آب و غیره وجود دارد. البته به جز کره ی زمین، این عنصر را در تمام جهان هستی و در ستارگان دور دست نیز می توان یافت.

در پاسخ به این سوال که گاز اکسیژن چگونه تولید میشود باید گفت که آن را با روش هایی از هوا استحصال می کنند.

منابع: livescience، science

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 309 تاريخ : 21 فروردين 1399 ساعت: 13:25

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام آخر نماندی

Download Music Hamid Hiraad – Akhar Namandi

ترانه سرا: علی اعظمی و حامد صمغ آبادی، آهنگساز: علی اعظمی، تنظیم کننده: محمدرضا رهنما

در این لحظه ، آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی حمید هیراد به نام آخر نماندی را با لینک مستقیم و دو کیفیت عالی همراه با متن ترانه از سایت بیست موزیک دانلود نمایید.

دانلود آهنگ آخر نماندی حمید هیراد

متن آهنگ آخر نماندی حمید هیراد

♩─♯─♯─♬♫●♫♬─♯─♯─♩

آرام جان عشقمان چیزی نمانده … ♯
دوری تو جان مرا به لب رسانده … ♯
بی آشیان از غم تو ویرانم … ♯
در این هوا بغضی پر از تکرارم
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪
در این هوا بغضی پر از تکرارم … ♯
آرام جانم میرود از سینه جانم
میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی … ♯
باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد … ♯
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪
از ماه تنهاتر شدم آخر نماندی … ♯
آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد
آتش و خاکستر شدم آخر نماندی … ♯
باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد

از ماه تنهاتر شدم آخر نماندی
آخر همان شد که نباید میشد
آه آخر همان رفت که نباید میرفت … ♯
بی آشیان از غم تو ویرانم … ♯
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪
در این هوا بغضی پر از تکرارم
در این هوا بغضی پر از تکرارم … ♯
آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد … ♯
آتش و خاکستر شدم آخر نماندی
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 362 تاريخ : 23 فروردين 1399 ساعت: 13:17

در اینجا قصد ورود به مباحث تخصصی در حوزه نت­‌های موسیقی را نداریم؛ قصد پرداخت دقیق به تاریخچه فنی شکل گیری سبک رپ، تغییر و تحولات و شاخه­‌های موسیقایی آن تاکنون را نیز نداریم؛ قصد بحث پیرامون حکم فقهی یا قانونی در مورد رپ­‌خوانی را نیز نداریم؛ و نهایتاً اگر چه در خلال بحث از برخی رپرها نام می­‌بریم اما قصد تبلیغ رپ و رپِرها را نیز نداریم و این نام بردن‌ها هرگز به منزله تأیید یا تطهیر رپرها نیست؛ بلکه محور این نوشتار، بررسی ژانرهای متنوع رپ و نقش فرهنگی- اجتماعی رپِرها در جوامع غربی و ایران است و اینکه آیا اساساً چیزی در دنیای رپ پیدا می­‌شود که قابلیت متناسب­‌سازی با فرهنگ ایرانی-اسلامی ما را داشته باشد؟

نگاهی به موسیقی رپ و رپرها؛ از نیویورک تا تهران +تصاویر و فیلم

رپ از کجا شروع شد و چرا؟

برخی ادعا کرده‌­اند ریشه موسیقی رپ به جامائیکا در دهه 1960 میلادی گردد، زمانی که خوانندگان در مراکز تفریحی به جای صحبت­‌ کردن در میان پخش دو موسیقی، ترجیح دادند در حین پخش آن صحبت کنند. برخی حتی به دوره‌­های گذشته در دو سه قرن پیش اشاره می­‌کنند که بردگان در محافل رقص و آواز خود چیزی شبیه به رپ می­‌خواندند. اما به هر حال موسیقی رپ ابتدا در آمریکا و در دهه 1970 میلادی به جهان معرفی شد، زمانی که خوانندگان آفریقایی-آمریکایی به دلیل مشکلات مالی توان شرکت در دوره­‌های آموزشی و یا تأسیس و استفاده از استودیوهای مجهز جهت ضبط ترانه خود را نداشتند. این سیاه­پوستان که از تبعیض و فقر خسته شده بودند، محتوای اعتراضی و عدالت‌خواهانه را در ترانه­‌های بی­‌نظم خود می­‌گنجاندند. سبک رپ، تسامحاً سبک «هیپ هاپ» هم گفته می­‌شود.

گسترش سبک رپ در آمریکا علاوه بر اینکه با اعتراضات عدالت­‌طلبانه سیاهان علیه نژادپرستی سیستماتیک همراه بود، دست­کم همزمان است با دو جنبش فکری و اجتماعی در جهان توسعه­‌یافته که بسیار به اختصار به آن دو اشاره می­‌کنیم:

- جنبش فکری پست مدرنسیم: این مکتب شامل همه نظریه‌­پردازانی است که به نوعی با قواعد خشک مدرنیسم در تعریف خاص از عقل، توسعه، خیر اخلاقی، سیر تاریخ، ساختار اجتماعی، سبک زندگی و مانند آن مخالف هستند و معتقدند این تعاریف، بی‌طرفانه و علمی نیست. برای مثال در تعریف مدرن از سیر تاریخ بشر، همه تحولات گذشته در یک سیر خطی تصور می­ شود که اوج تکامل آن در جوامع توسعه‌­یافته غربی قابل مشاهده است و بهترین سبک زندگی، همان سبک زندگی سفیدپوستان مرفه چند کشور معدود اروپایی و آمریکایی دانسته می‌شود. جالب اینکه یکی از ریشه­‌های اصلی پست­‌مدرنیسم، مخالفت با نگاه رشته­‌های مدرن مردم­شناسی و قوم‌­شناسی به اقوام آفریقایی و آسیایی است. پست­‌مدرن­‌ها معتقد بوده و هستند که مردم­‌شناسی مدرن، گویی تفاوتی میان پژوهش در یک گروه از انسان­های آفریقایی با گله­‌ای از حیوانات وحشی در جنگل­‌های آفریقا قائل نیست!

- جنبش اجتماعی چپ جدید: بلندشدن صدای دانشجویان چپ­گرا در اروپا به ویژه در فرانسه جهان غرب را با یک شوک بزرگ مواجه ساخت. شورش بزرگی که دانشجویان در 1968 به راه­‌انداختند، بدون گرایش به شوروی سابق، نسبت به رویه­‌های ظالمانه و فاصله طبقاتی در نظام سیاسی-اقتصادی لیبرالیسم معترض بود. ریشه این جنبش در مکتب فرانکفورت قرار داشت که یورگن هابرماس آخرین و برترین فیلسوف آن به شمار می­رود. جنبش تسخیر وال‌­استریت که به جنبش 99% نیز مشهور است، از نسل­های بعدی همان دانشجویان چپ­گرا محسوب می­‌شود.

نگاهی به موسیقی رپ و رپرها؛ از نیویورک تا تهران +تصاویر و فیلم

این گروه‌­ها مدعی هستند مارکسیسم اگر چه نمی­تواند یک نظام مطلوب را ایجاد کند، اما انتقاداتی که به نظام لیبرالیسم وارد می­کند قابل تأمل است. عمده توجه این گروه به ارتباطات پنهانی است که میان رسانه­‌های جمعی، ثروتمندان، سیاست­مداران و صاحبان صنایع در جوامع غربی وجود دارد، به گونه‌­ای که آزادی فکر و عمل را از شهروندان عادی گرفته و روز بروز به فاصله طبقاتی و امتیازات انحصاری در همه حوزه‌­ها می‌افزاید.

موسیقی رپ با همه این مفاهیم و حرکت­‌ها پیوند خورد و از دایره محدود سیاه­پوستان آمریکایی، به هر جایی که جوانانی معترض نسبت به وضعیت حاکم در جامعه یا حکومت وجود داشته باشند، کشیده شد. ابتدا سفیدپوستان به عنوان آهنگ­ساز و تنطیم‌­کننده در کنار خوانندگان سیاه­پوست ترانه ساختند اما به تدریج رپ­‌خوان­‌های سفیدپوست هم فراوان شدند.

دانلود آهنگ های رپ : https://hitmelodi.com/category/dl-new-music/dl-rap-music

 
سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 336 تاريخ : 23 فروردين 1399 ساعت: 11:15

ازدواج موفق حاصل در کنار هم قرار گرفتن چندین عامل مهم است که درجه اهمیت و اولویت آنها ممکن است درباره افراد مختلف متفاوت باشد. اما اصل وجود و لزوم تطبیق نسبی این عوامل برای تمام زوج‌ها وجود دارد.

این پرسشنامه به زوجین کمک می کند تا با این مشاوره ازدواج نقاط قوت و ضعف ارتباط خود را ارزیابی کنند. این پرسش ها به شکل تمرینی برای خود – ارزشیابی است که زوجین در مرحله ی آمادگی برای ازدواج می توانند آن را تکمیل کنند حتی زوجینی که ازدواج کرده اند نیز می توانند به آن پاسخ دهند.

 

زمینه های ازدواج موفق

بررسی‌های علمی نشان داده است که زمینه‌های زیر برای یک رابطه‌ی ازدواج موفقیت‌آمیز مهم و ضروری است:

 

1-  نحوه برقراری ارتباط

رابطه کارآمد و مناسب یکی از بهترین عوامل ازدواج موفق است. اگر زوج ها بتوانند به گونه‌ای صادقانه احساسات خود را بیان کنند شانس‌شان برای یک ازدواج شاد و موفق افزایش می‌یابد. سؤالاتی که زوجین در این زمینه می توانند پاسخ دهند شامل موارد زیراست:

 

آیا شما وقت و زمان کافی برای برقراری ارتباط داشته اید؟

آیا شما دو نفر تا کنون از نحوه برقراری ارتباط با یکدیگر راضی بوده‌اید؟

آیا وقتی درباره چیزی که در ذهنتان می‌گذرد با شریک زندگیتان صحبت می‌کنید مطلب را می‌فهمد؟

آیا شما برای اینکه از او بپرسید چه خواسته‌هایی دارد، احساس راحتی می‌کنید؟

آیا شما دو نفر از سطح هوشی یکسانی برخوردار هستید؟

آیا شما علایق مشترک دارید؟

آیا نظام ارزشی و اعتقادی شما مشترک است؟

اگر شما ناامید یا افسرده باشید آیا شریک زندگی شما حمایت و دلگرمی برای شما ایجاد می‌کند؟

آیا از شیوه انتخاب و تصمیم‌گیری‌تان راضی هستید؟

آیا با یکدیگر به تفریح و بازی می‌پردازید؟

آیا به یکدیگر افتخار می کنید؟

آیا شما روحیه ی مبارزه طلبی دارید یا اهل گذشت هستید؟

 

مشاوره ازدواج, مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره ازدواج

 

2- چگونه اختلافات را مدیریت خواهید کرد؟

مسائل زناشویی عموما وقتی پیچیده می شود که زوجین با به کارگیری روش های غلط و مخرب سعی در حل آنها داشته باشند مثلا فریاد بزنید، تهدید کنید، قهر کنید و .....

 

توانایی گفتگو و حل کشمکش ها از طریق مذاکره ی سازنده مشخصه احترام متقابل است هنری است که باید کسب شود.

 

- آیا شما عموما از نتیجه ی عدم توافق هایی که با یکدیگر دارید ناراضی هستید؟

- آیا شریک زندگی شما وقتی از دست شما عصبانی است آن را نشان می دهد؟

- وقتی شما از او عصبانی هستید به او می گویید؟

- آیا هردو شما دونفر می توانید عصبانیت خود را کنترل کنید؟

- آیا اشتباهات گذشته ی یکدیگر را دوباره مطرح می کنید؟

- آیا در حضور دیگران از یکدیگر انتقاد می کنید؟

- آیا در صورت وجود مسائلی که ازدواجتان را تهدید می کند به خدمات مشاوره ای روی خواهید آورد؟

 

3- چقدر پول اهمیت دارد؟

آیا از لحاظ اقتصادی با نامزد خود در یک طبقه قرار دارید؟

درآمد ماهیانه شما و همسرتان چقدر است؟

نظر آقا درباره استفاده از درامد همسر در زندگی مشترک چیست؟ آیا روی درامد شما برای گذران زندگی حساب کرده است؟

به نظر شما حساب بانکی مشترک ایده مناسبی است یا نه استقلال در مسائل اقتصادی را بیشتر می‌پسندید؟

آیا نامزد شما درباره مسائل مالی با شما صادق است و یا احساس دیگری در این باره دارید؟

اولویت شما در فهرست هزینه‌کرد خانواده آینده چیست؟ پس‌انداز و سرمایه گذاری یا تفریح؟

اگر همسر شما خیلی پرخرج باشد و یا اینکه در برهه‌ای نتواند مخارج شما را تامین کند چقدر از زندگی با او دلسرد می‌شوید؟

 

4- چقدر روی روابط جنسی خود حساس هستید؟

برخی افراد خیلی روشن‌فکر هستند و به روابط آزاد معتقدند آیا طرف شما چنین اعتقادی دارد. نظر خود شما در این باره چیست؟

بروز احساسات و عواطف جنسی در افراد مختلف متفاوت است شاید قبل از شروع زندگی بهتر باشد در این باره اطلاعات بیشتری کسب کرد چرا که در برخی موارد عدم بیان احساسات برای برخی انسان‌ها بسیار گران تمام می‌شود.

نحوه صحبت درباره مسائل جنسی نیز در انسان‌های مختلف متفاوت است.

آیا فکر می‌کنید طرف مقابل شما به زندگی وفادار می‌ماند. خودتان را در این حوزه چگونه ارزیابی می‌کنید.

درجه اهمیت رابطه جنسی در زندگی از دیدگاه شما چقدر است. آیا با رویکرد نامزدتان در این خصوص آشنا شده‌اید.

 

5- تعداد و زمان بچه دار شدن

تعداد و زمان بچه دار شدن مسئله ای مهم درازدواج است زوجین لازم است درباره احساساتشان و عقایدشان در این باره صحبت کنند و درباره مسئولیت ها و برنامه های پس از بچه دار شدن به گفتگو بپردازند.

 

- آیا درباره تعداد فرزندان در آینده با یکدیگر صحبت کرده اید؟

- آیا درباره ی زمان بچه دار شدن به توافق رسیده اید؟

- چگونه فرزندان خود را تربیت خواهید کرد؟

- چه نظام ارزشی و اعتقادی را در تربیت بچه به کار خواهید برد؟

- برای ایجاد انضباط چه خواهید کرد؟ تنبیه و تشویق ها را برنامه ریزی کرده اید؟

- آیا درباره مباحث فرزند دار شدن دیدگاه های مشابهی دارید – مثلا سقط جنین، فرزند خواندگی، و....

 منبع : https://www.beytoote.com/wedlock/danestani/premarital2-counseling-questions.html

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 269 تاريخ : 15 فروردين 1399 ساعت: 13:35

فرش ۷۰۰ شانه؛ پر فروش‌ترین مدل‌های فرش ماشینی کلاسیک است. این مدل فرش را از نظر بافت و اهمیت آن در دکوراسیون منزل بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه فرش مرداس، فرش ۷۰۰ شانه همچنان جز پر فروش‌ترین مدل‌های فرش ماشینی کلاسیک است اما با وجود تولید فرش‌هایی با شانه و ‌تراکم بالاتر و ظرافت بیشتر، دلیل این همه مجبوبیت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه چیست؟ فرش از کالاهای اساسی خانوارها محسوب می‌شود که قیمت آن معمولا طوریست که نمی‌توانید به سرعت و در فواصل کم فرش‌ها را تعویض کنید. هر فرشی که می‌خرید معمولا بسته به کیفیتی که دارد چندین سال در خانه دوام می‌آورد که این بستگی به ویژگی‌های فرش و استفاده مناسب از آن است. 

بررسی فرش ۷۰۰ شانه از نظر بافت

فرش ۷۰۰ شانه از نمونه فرش‌هایی است که شانه و ‌تراکم بالایی ندارد که به همین دلیل از سایر فرش‌های ماشینی کمی ضخیم‌تر است. این ویژگی از نظر راحتی، مزیت محسوب می‌شود، خصوصا اگر جز افرادی باشید که تمایل به استفاده زیاد از مبلمان ندارید؛ فرش ۷۰۰ شانه به دلیل همین ضخامت، برای نشستن و استراحت کردن مناسب‌تر است و کمک می‌کند تا سرمای زمین به بدن انتقال پیدا نکند.

ضخامت و نرمی این فرش‌ها دلیل خوبی برای انتخاب آن‌ها در اتاق‌نشیمن و اتاق خواب‌ها است. اما این موضوع بر زیبایی فرش تاثیرگذار است و فرش در مقایسه با فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه زیبایی کمتری دارد.

فرش ۷۰۰ شانه با بافت توسط به‌ روزترین و بهترین ماشین‌های بافندگی، دارای دوام و طول عمر خوبی بوده و چون معمولا در بافت آن از نخ‌های مرغوب استفاده می‌شود در برابر رطوبت،‌ سایش،‌ حرارت و شست‌وشو مقاوم است.

در دکوراسیون خود از فرش ۷۰۰ شانه استفاده کنید

در گذشته افراد علاقه زیادی به استفاده از فرش‌های دستباف در دکوراسیون داشتند که خب هزینه زیاد این فرش‌ها چالش بزرگی محسوب می‌شد. ماشینی شدن فرش‌ها انقلاب بزرگی در این زمینه ایجاد کرد به طوری که اکثر طرح‌های فرش دستباف توسط فرش‌های ماشینی ارائه شد و همین موضوع توجه مردم به این فرش‌ها را بیشتر کرد. از طرفی تولیدکنندگان هر روز سعی می‌کنند تا با به کارگیری بیشتر تکنولوژی، فرش‌هایی ظریف و شبیه به فرش دستباف تولید کنند.

فرش ۷۰۰ شانه از تنوع طرح و نقشه خوبی برخوردار است و توانسته تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. فرش با رنگ زمینه روشن، تیره، تند،‌ ملایم و طرح‌های شلوغ، خلوت. همه در بین فرش‌های ۷۰۰ شانه دیده می‌شود. این فرش‌ها به ظرافت نمونه‌های ۱۲۰۰ شانه و یا ۱۵۰۰ شانه نیستند اما چیزی از زیبایی کم ندارند و برای زیبایی خانه و دکوراسیون آن گزینه‌ای ایده‌آل هستند.

لازم نیست فرش گران بخرید

دلیلی اصلی این همه محبوبیت شاید قیمت مناسب فرش در برابر کیفیت مطلوب آن باشد. همه افراد تمایل دارند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و خرید بهینه‌ای داشته باشند که به همین دلیل به سراغ فرش ۷۰۰ شانه می‌روند. از طرفی تمام طرح‌هایی که در فرش‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه بافته می‌شود را می‌توان در فرش‌های ۷۰۰ شانه هم دید خوب همین موضوع کافیست تا انتخاب بیشتر خریداران باشد.

منبع : isna

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 292 تاريخ : 3 فروردين 1399 ساعت: 13:13

ما اغلب کلماتی مانند پروژه یا مدیریت پروژه را شنیده ایم، اما این کلمات برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارند. برای مثال، می تواند به معنی یک برنامه، یک طرح یا یک مسئولیت و تعهد باشد، یا حتی گاهی اوقات به عنوان یک حرکت رو به جلو معنی شود. اما وقتی از این کلمات استفاده می کنیم، واقعا منظور ما چیست؟

پروژه کاری است که باید انجام شود و نقطه پایان مشخصی دارد. معمولا در کسب و کار، پروژه مجموعه ای از فعالیت های مرتبط به هم است که ممکن است با همکاری گروهی از افراد و در یک بازه زمانی مشخص برای مثال یک تا 18 ماه انجام شود.

برای مثال طراحی خودرویی جدید، یک پروژه است. گروهی از افراد با کمک یکدیگر مراحل طراحی، ساخت، آزمایش و اصلاح و بهبود را انجام می دهند. وقتی این خودرو به مرحله تولید انبوه رسید، این پروژه تمام شده است. مسئولیت تولید خودرو به بخش یا واحد کسب و کار دیگر سپرده می شود.

توجه: وقتی این پروژه به اتمام رسید و مرحله تولید آغاز شد، مدیر این مرحله نیز می تواند از بسیاری از مهارت های مدیریت پروژه برای پیشبرد فرایند تولید استفاده کند.

  • منشور پروژه چیست؟
  • برنامه ریزی پروژه چیست؟
  • مدیریت پروژه چیست؟
  • بهترین سایت دانلود پروژه چیست؟

مراحل چرخه عمر یک پروژه

فرض کنید شما در حال طراحی یک ماشین، طرح توسعه یک وب سایت، راه اندازی یک کارخانه، انجام ممیزی خارجی، به روز کردن اطلاعات یک سیستم و یا یکی از صدها مثال دیگر هستید، در هر حال باید از یک نقطه و با یک چارچوب مشخص کار را شروع کنید.

معمولا چرخه عمر یک پروژه معمولی به شرح زیر است:

  1. برنامه ریزی
  2. مهیا سازی
  3. اجرا
  4. تکمیل

هر فاز، اهداف، ابزار، فعالیت ها و مهارت های خاص خود را می طلبد. مدیر پروژه باید با تعیین اهداف و بسترسازی برای انجام فعالیت ها و با استفاده از ابزار و مهارت های مورد نیاز کار را انجام دهد.

منبع

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 305 تاريخ : 3 فروردين 1399 ساعت: 13:7

خبرنامه